Ajanvaraus uudistuu ja tarjouksia jatketaan

Varaa aikasi uudistuneesta järjestelmästä tästä: ajanvaraus

Voimassa olevia tarjouksia:

90 min hieronta 50 €

5×30 min hieronta sarja 80€

5×45 min hieronta sarja 120€

5×60 min hieronta sarja 140€

(tarjoukset voimassa vuoden loppuun)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tervetuloa!
Mainokset

Niskalihasten vetreytystä

Löytyi terve.fi sivuilta:

Yksinkertainen niskalihasharjoitus:


Tämän harjoitteen voi tehdä istuma-asennossa esimerkiksi toimistossa tai polvien päällä istuessasi. Aseta kämmen otsallesi ja paina kevyesti samalla kun painat leukaa rintaasi – niskalihaksesi kiristyvät päätä liikuttamatta. Jatka venytystä viitisen sekuntia ja toista kymmenen kertaa.

22.4.2015

Hei! Sukset on niputettu narikkaan ja juoksukausi on alkanut.Siihen liittyen tässä olisi hyvä vinkki/linkki pakaran alueen lihasten venytykseen

https://www.youtube.com/watch?v=yGBAcwbZqf4

Yksi venytys juoksijan polven ehkäisemiseksi ja parantamiseksi on myös laittaa seisoma-asennossa toinen jalka toisen jalan ylitse etupuolelta (asento muistuttaa sitä kun pidättelisit kovaa hätää;) ja sen jälkeen kurottaa käsiä kohti lattiaa. Tukijalkana toimiva takajalka on suorassa. Venytys pitäisi tuntua tukijalan sivussa, siinä missä juoksijan polvenkin tuntemukset ilmenevät.

toivottavasti on apua.

Terveisin,

Hieroja

Pasi Alanko